miercuri, 16 martie 2011

Insetare

                                                                 
Da-mi sa gust din umbra ta
din tacerea ta
din zambetul pleoapei
aprins de trecerea mea prin gandul tau.
Da-mi sa gust
din inserarea parguita-ntre palmele tale 
si din zborul cocorilor adulmecand toamna
Da-mi sa gust din trupul tau de lumina
spintecand noaptea cu tandretea lui
in forma de secera
in forma de clipa
in forma aducerii mele aminte
Insetez dupa tine
iar cuvintele toate nu-mi pot satura dorul
Insetez dupa imbratisarea ta
care sa-mi umple asteptarile
precum veghea ta inserarile

2 comentarii:

alexandru valentin craciun spunea...

ma bucur ca ai revenit cu poeme noi... oricum, cam tot ce scrii graviteaza in jurul aceluiasi sentiment, pe care il intorci pe fete mai mult sau mai putin nebanuite... felicitari!

Anonim spunea...

frumos