joi, 1 aprilie 2010

Iubire fara batranete si fara de moarte

12 martie 2010

De lucrurile care imi plac mi-e dor tot timpul

Si de fiecare data intalnirea cu ele este o reindragostire:

Iarna, mai ales iarna,

ceata, mai ales ceata,

ploaia,

mirosul ametitor al pamantului,

Valurile, muschiul de padure, rasaritul, apusul, pisicile, copacii ...

Ah si nu e vorba numai despre lucruri

Ci de tot ceea ce intra in sanctuarul meu personal.

Cred ca posed un miraculos loc al

Iubirii fara de batranete si fara de moarte

Ca un fel de piata a eternitatii

Un loc de intalnire al sentimentelor nealterabile.

De aceea, ma uit la lume cu ochi patimasi si cu foame

Incercand sa cuprind tot ce are mai frumos

Si in fiecare zi gasesc ceva de iubit.

Ieri, te-am gasit pe tine.

Nu te-am auzit niciodata razand, nu stiu cum suna vocea ta

Dar cuvintele tale m-au facut deja sa-mi fie dor de ea

Asa ca te rog, razi cate un pic in fiecare zi, pentru mine

Dorul meu va simti si incet va veni langa tine.

Niciun comentariu: