duminică, 11 aprilie 2010

marturisire


Stiu sigur ca dimineata aceasta a venit numai pentru mine
O chemam demult, imi faceam planuri,
Inventam cuvintele dintre noi in
Scenarii din ce in ce mai bizare
Si iata, aceasta dimineata a venit.
Stau in fata ta goala si zambesc tacut ...
Stii ceva? Hai sa o luam de la inceput
si maine
si poimaine
si-n multe alte dimineti
pana cand voi putea sa invat
cum sa-ti marturisesc
ca te iubesc
din ce in ce mai mult
cu fiecare noapte
cu fiecare zi
petrecute impreuna

imagine realizata de Ionut Dipse www.dipse.ro/ionut/



3 comentarii:

VictorCh spunea...

Off-topic:
1. Sunt pt prima data aici pe blog (venit prin link de la Oanaclara - "Diverse diversificate") - bine te-am gasit - sanatate, spor si succes (AM CONSTATAT deja ca "iubire" nu mai e necesar sa-ti urez, eventual doar implinirea ei).
2. Ceea ce am gasit aici e "pe gustul meu", mi-a placut si as mai reveni, dar dumneata nu oferi abonare prin mail la postari, iar eu, desi sunt (putin cam prea) in varsta, sunt (cam prea) nestiutor in operare PC si in domeniul virtual, astfel incat singura forma de abonare care imi este la indemana s-o folosesc ar fi cea prin mail newsletter (desi AM Google reader, accesarea sa imi vine cam "peste mana", astfel incat NU ma abonez prin RSS).
Daca vei decide sa oferi abonarea SI prin mail, poate vei avea bunavointa de a ma instiinta si pe mine prin postarea unui comentariu in acest sens la ACEST articol, astfel incat "sa ma gaseasca". Indiferent de modalitatea de rezolvare a rugamintii mele, iti multumesc anticipat pt intelegere si bunavointa.

Florina spunea...

buna seara Victor si iti multumesc mult pentru vizita si toate cuvintele frumoase!
in ceea ce ma priveste, am "implinit" curand 2 luni de blog si sunt inca, din punct de vedere tehnic, o mare novice. voi incerca sa introduc abonarea prin mail si sper sa imi reuseasca. te tin la curent cu mare placere!
cu multe ganduri bune

Florina spunea...

cu DE, desigur! Multumesc!