vineri, 23 aprilie 2010

o alta iubire

imagine realizata de Ionut Dipse www.dipse.ro/ionut
12-13 martie 2010
Iubeam atat de mult dimineata.
Felul in care hotarat dar bland, ca un gin din vasul fermecat al noptii, isi ridica in valuri diafane lumina din ce in ce mai stralucitoare. Iubirea mea pentru ea era ca vantul in panze, ca o seva dulce imi umplea trupul si ochii si zambetul. Ma trezeam inainte sa apara si o asteptam. Stiam ca o sa vina in fiecare zi. Ea nu poate dezamagi niciodata. Si cata bucurie-n aceasta siguranta.
Acum o privesc vinovat. O iubesc la fel de mult dar nu mai e ca alta data. Vad cum isi schimba pentru mine mereu pieptanatura de nori, mirosurile ei sunt tot mai diferite, rimelul pasarilor ii rasuceste genele-n nastrusnice forme iar culorile obrazului fragezi se parguie de emotia reintalnirii. Dar eu, eu nu mai sunt la fel.
M-am trezit intr-o noapte mangaiata pe spate, camasa mea s-a desprins si-a lasat un fior sa alunece-n jos, de pe spate pe coapse, pe pulpe, pe glezne, pe talpa, pana la unghiile de la picioare care au incetat sa creasca de uimire, de un sarut atat de fierbinte, de nou, niciodata cunoscut, niciodata banuit, niciodata dorit ... pana-n infinita secunda uimita a acelei atingeri. De atunci, viata mea s-a schimbat. Un sarut mi-a furat inocenta. Trupul meu adoarme numai pentru ca trezirea miezului de noapte sa fie mai dulce, trupul meu adoarme in asteptarea acelui fior care mi-a rascolit fiinta c-un dor.
Iubeam atat de mult dimineata si puritatea ei feciorelnica. Acum, o privesc vinovat. Ea stie ca asteptarea mea nu mai este la fel dar nu indrazneste sa spuna nimic de teama ca ar putea pierde si ceea ce a mai ramas din dragostea mea atat de frumoasa, odata.
Stiu ca o iubesc si acum foarte mult dar nimic nu mai este cum era la-nceput.

Niciun comentariu: