luni, 19 aprilie 2010

vreau cercei pentru imblanzirea sunetelor!

14 aprilie 2010
Eu nu mai pot sa iubesc oamenii
Nu ii mai pot privi in ochi
Nu mai pot respira acelasi aer
Mi-e teama de privirile lor
indiferente sticloase 
 arogant dusmanoase
de mirosurile superodorizate
ale unor trupuri intrate deja in putrefactie
de miasmele gurilor certarete
si de atingerile lor
Eu vreau inapoi haina mea de lumina
si vreau inapoi printre copii si oameni tineri
vreau sa-mi desfac zambetele
ca pe niste fluturi si sa ne bucuram impreuna
de culorile lor
de miracolul fiecarei zile
de clipocitul secundelor
agatate de urechile noastre
ca niste cercei
pentru imblanzirea sunetelor
Eu vreau sa inventam si sa traim
intr-o varsta intermediara
intre adolescenta si tinerete
in varsta iubirii fara pereche

Niciun comentariu: