luni, 12 aprilie 2010

in seara asta m-am indragostit ...

Dupa amiaza de joi 1 aprilie 2010

In seara asta m-am indragostit de-un brad.

Dupa un gard,

Pieptana linistit si tacut

Cu frunzele lui ascutite

O pala de vant.

M-astepta susurand un cantec aspru de iarna

cand mi-a taiat respiratia cu murmurul lui profund.

Am trecut pe langa el anotimpuri intregi

pana cand si-a facut curaj sa-mi vorbeasca

despre noi si despre dragostea noastra nebuna

pentru iarna.

Mi-a sagetat inima si s-a mutat cu totul la mine in gand

cu verdele, cu coaja, cu mirosul, cu seva lui toata

si acum invat sa privesc lumea prin ochii lui vesnic verzi.

Un comentariu:

Morocanosul spunea...

In India legatura afectiva intre uman si vegetal e teribila. Pentru multe fete prima dragoste este un arbore.
Guru si familia considera asta un dar.
Din ce departari vine sufletul tau ?