marți, 9 martie 2010

cine sunt



Caut cu nesat noaptea, tacerea, singuratatea.
Visceral ma macina o foame de implinire si o caut
in toate locurile si in toti oamenii care m-au tulburat, iubit, coplesit.
Ochii mei cuprind cu nesfarsita dragoste si inima mea canta de jale.
Nu pot gasi in oameni ceea ce caut.
Ma pot prabusi in dorinta si dor, in brate uimite sa ma cuprinda in noul meu inteles,
ma pot topi in emotii si in sarutari fierbinti cu ras nebun si plans sfasietor
dar linistea si implinirea nu o pot gasi.
Cine sunt?
Sunt o straina bizara care nu cunoaste regula jocului
si care merge pe urmele dorintei ca fiara dupa sangele prazii.
Poate parea un joc sau o ratacire dar e doar gustul sangelui pe coltii albi si insetati.
Urlet cumplit!
Acum sunt prada. Acum sunt salbaticiune flamanda.
Si cat imi e de foame. Foame dupa sange, dupa carne,
dupa miros de trup inspaimantat dar fermecat de chipul meu cel nou.
Fugi! Nu sunt eu.
Dar ... poate sunt si n-ai sa stii nicicand de nu ramai.
Priveste la vorbele mele cum tes o vraja-n jurul tau.
Priveste cu uimire, cu fascinatie, cu veneratie.
Voi fi extrem de blanda ...
si in suras si-n dezmierdare si in sarut si-n ultima privire de dragoste incarcata.
Iata!
Jocul s-a sfarsit
Dar n-ai sa vezi vreodata un pradator de prada atat de-ndragostit.

Niciun comentariu: