vineri, 12 martie 2010

Ingerul meu

                                                                                           25 februarie 2010
imagine realizata de Ionut Dipse www.dipse.ro/ionut

Îngerul meu seamănă cu mine. Cu siguranţă e cam la fel de înalt, trebuie să aibă cam aceeaşi formă a feţei, aceeaşi culoare de păr şi aceeaşi blândeţe în ochi. Da, sunt sigură că îngerul meu seamănă cu mine. De câte ori te-ai trezit noaptea în somn şi ţi s-a părut că mă vezi lângă tine? Dar pe străzi, printre oameni, de câte ori ai simţit că tocmai m-ai pierdut din priviri? Dar în parcuri sau în avioane sau doar în clipele de însingurare cum te-ai surprins uitându-te după mine ştiind că nu sunt, că nu pot fi şi totuşi ... da, aşa am crezut şi eu: năzăriri!
Până-ntr-o seară
Când îngerul meu a început să doară
De dor
Şi atunci am ştiut că începutul şi sfârşitul se nasc împreună, că se cunosc.
Şi de aceea, in lume, totul şi toate sunt cu un rost.

Niciun comentariu: