vineri, 12 martie 2010

esti sau nu esti?

26 februarie 2010
e atâta dezordine

în camera atâta de goală

fără tine

eşti oriunde privesc

şi totuşi nu eşti

canapeaua are forma corpului tău

scaunelor li se topesc picioarele

după tine

covorul e palid fără râsul tău colorat

perdelele-s veştede şi cărţile fleşcăite

mi se scurg printre degete

şi e frig

e atât de frig fără tine

aş vrea să te strig

dar am uitat cum te cheamă

am uitat că mi-e dor

sufletul meu e pustiu

sufletul meu e gol

fără tine.

pari a fi

oriunde privesc

şi-ti zâmbesc

dar nu înţeleg de ce

ferestrele mele au gratii

şi nu pot să arunc

după tine

nici măcar o privire

nu înţeleg de ce tac

nu înţeleg nici de ce nu am umbră

şi faţa asta prelungă nu o văd

în nici o oglindă.

ce ciudat să fi prins

într-o inimă goală

când iubirea ta e afară

Niciun comentariu: